joi, 4 martie 2010

anonimia a saptezecisiuna, ganditoare

- what style does he play?
- reckless abandon


de cateva zile, sunt in alt univers.
se simte primavara, cred. in cel mai profund sens al ideii.

invart pe degete ganduri atat de nebune. rad in hohote si visez termic.
sunt tot mai putin singura si tot mai mult libera.
aplaud. imi musc buzele. explodez.
ma inrosesc de emotie. ma regasesc timida.
incerc. ma ascund.

va fi ok sa fiu singura de ziua mea. pentru ca.. de fapt, vor fi langa mine doar cei care conteaza.
si oricum, vom sarbatori apoi doar eu cu ea. si asfaltul. si cerul gol.

mi-e pofta sa musc.
dar timpul e aproape.
atat de aproape.

a mai trecut o iarna. incep sa te uit, iubitul meu. te acopar in cenusa zapezii topite.
unspreze morminte.. poate ca sunt destule.
pentru amandoi.


@V.: multumesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu