luni, 15 martie 2010

anonimia a saptezecisisasea, care doarme

Tu..
tu si cu mine suntem intr-o camera.
imagineaza-ti.
este camera de la pensiunea care ne-a ascuns, de Craciun. care tie ti-a ferit delirul de ochii lumii iar mie mi-a permis excesul de toleranta.
patul mare, de lemn, aproape conjugal. podeaua acoperita, din loc in loc, de blanuri.
acelea care mi-au tinut picioarele calde, cand afara viscolea..
suntem in camera asta, deschisa, in care se amesteca fumul tigarii si mirosul lemnelor arse.. tricoul albastru, cu patru numere mai mari, e mototolit peste perna. ridici spranceana la toate aceste neglijente ale mele si ma incapatanez mereu in ele.
nu sunt model nevasta, poate iti intra in cap.
draperiile (cat mi-au placut) filtreaza lumina intr-un brun roscat intim.
rucsacul meu.
geanta ta. dupa forma ei patrata intuiesc lucrurile corect impachetate. :)
desenezi cu mainile forme prin fum.
tu urli.
eu nu te aud.
priveste in jurul tau.
pereti cu lambriuri lacuite. lampioanele caramizii.
camera asta primitoare.
imi place.



ia-ti geanta si inchide usa pe-afara.
lasa-ma sa dorm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu