sâmbătă, 27 februarie 2010

anonimia a saizecisinoua, fara ceruri

Look at us. I'm frozen and you're dead, and i love you.

pentru mine va mai exista poate o alta viata,
in care am sa ma intorc felina.
dar pentru tine nu.
praf de stele
..
intotdeauna ai fost mai bun decat mine

**
- am inteles ca esti ingerul lor.
ma priveste aproxmativ intrebator. prietenia dintre mine si ei e atat de veche si de stranie, incat pot ierta astfel de dulcegarii.
ii zambesc aproximativ aprobator.
- sa ai grija de ei.
imi saruta incheietura mainii si se intoarce sa plece.
raman pe un colt de scaun, contempland trecutul care ne leaga.
- nu glumesc, adauga intorcandu-se brusc.
- nici eu,
imi sting surasul intr-un adevar simplu.

**
cand ma uit cat de dinamitat este prezentul meu, ma intreb de ce am facut asta. sunt sigura ca erau niste motve, doar ca in momentul asta imi scapa..
ma incapatanez, totusi, sa stiu ca asa e mai bine.
stiu.
stiu..
stiu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu