sâmbătă, 30 ianuarie 2010

anonimia a saizecea, de sambata

cu lunete noi, verzi, vad lumea filtrat si sigur.
pe dracu'.
am luat decizia de a evita medicii cu aparatele lor si modul lor cinic si preocupat de a-mi desena pe planseta toate defectele de fabricatie ori de utilizare.
mai devreme sau mai tarziu vom crapa cu totii, unii la propriu altii doar isi vor inscrie caligrafic numele in certificatul de deces.
o lume de procese verbale de predare-primire.
m-am adunat intr-un cufar al iluziilor, in care lucrurile pe care le stiu nu-mi consuma mintile, fiindca de sfarsit, tot cu defecte voi pune punct.
si totusi, nu-mi puteam sprijini privirea decat pe intuneric.
ei si aparatele lor isi pierd griurile.
devin verzi.

ascult lumea.
pipai lumea.
acum ca o vad, pot inchide ochii.



Pentru V. : da. mi-am pus ochelari! :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu