miercuri, 20 ianuarie 2010

anonimia a cincizecisicincea, in ceata



hotarat lucru. daca voi orbi, aceasta nu se va intampla din pricina glaucomului, cu care ma aflu in relatii de ignorare reciproca, spre disperarea oftalmologului meu. nu. de vina va fi, cu certitudine, demachiantul pe care mi-l var in ambii ochi, seara de seara. gest pe care il tot perfectionez, desavarsind arta anularii campului vizual.
asadar, mi-e limpede. impart cu specia din care fac parte doar monotonia cromozomiala. atat.

concluzia fiind trasa, raman cu ochii inchisi (ca deschisi nu-mi folosesc la cine stie ce).

http://www.trilulilu.ro/andriusa/8ea6c3be0f7ffd

draga prietena, cred ca e necesara spalarea creierului in juma de zi de studio.
pot sa-mi aduc si surubelnitele?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu