joi, 14 ianuarie 2010

anonimia a cincizecisitreia, experimentala

am dat drumul, de ieri, unui joc experimental care se cheama "rabdarea mea vs. atentia lor".. sau ceva pe-acolo
poate am si eu nevoie de o pauza de comunicare. pauza de la comunicarea inutila, de la pseudo-plasa de siguranta pe care ti-o ofera un sir de nume dintr-o agenda.
si, mai mult, am nevoie sa smulg din radacini niste buruieni crescute - ca orice buruieni - aiurea.
messu' asta este mijloc de comunicare.. fara caldura dar cu multe cuvinte. exact ce nu-mi mai trebuie.
in plus, intamplarile ultimelor zile se pot inscrie intr-un compendiu de psihologie, la capitolele "cum sa ne falsificam realitatea" si "exercitii de mobilitate intelectuala". salturile de la iubita, la dusman, la prietena, la ideal, la curva insensibila, la femeia perfecta.. au fost cam obositoare.

asa ca.. prietena draga, va trebui sa ma suporti o vreme! :D
doar a ta a fost ideea.. :P

na! dedicatie:
she changes every time you look

cand cinismul ei intalneste curiozitatea mea... sau invers

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu