vineri, 14 ianuarie 2011

a o suta treizecisiuna...

...
sa vorbesc cu tine.. si sa tac tot vartejul din suflet.

mi se ridica un nod in gat.
inghit in sec, si imi fac curaj.

am blocat toate amintirile concrete despre tine. nu te mai vad langa mine, nu te aud spunand acelasi lucru despre fumul tigarii mele, nu te aud adormindu-ma si nu mai dorm asa cum dormeam cu tine.
am blocat toate amintirile concrete despre tine.
astfel ca de cate ori vine din urma ceva din tot ceea ce ma facut impreuna, raman brusc fara aer si fara echilibru.

nu imi lipsesti, concret si constient.
ma dor toate lucrurile pe care - iata - le faci fara mine.

nu imi lipsesti,
dar ma doare ca cel care a stiut - intr-un fel de neimaginat - sa ma faca fericita, acum a ales distanta.
si da, sunt egoista.
ma doare fiindca nu mai esti aici sa imi dai un rost,
ma doare fiindca nu esti aici, sa pierd noptile sarutandu-ti umerii.. si nevoind sa dorm, oricat de obosita eram.. sa adorm sarutandu-te

ma doare, dom'le.. ma doare.
probabil ca eu gresesc cat pentru zece vieti, ramanandu-ti aproape..
implicata pana peste gat in toate proiectele astea, pe care am invatat sa le iubesc cat te-am iubit si pe tine.


.. it's only pain
it only hurts ..


nu cred ca exista petece.
nu cred ca noi vom mai fi vreodata ce-am fost
si totusi, iti raman loiala.. si nu pot pricepe - inca - de ce.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu