miercuri, 12 ianuarie 2011

a o suta treizecea...

noaptea asta va fi una lunga. tare lunga.
nu imi vine sa cred ca fac un asemenea experiment cu mintile si sufletul meu.. nu dupa ce astazi am avut caderea pe care am avut-o.
dar ma regasesc capoasa si dramatica.. asa cum ma stiu.
voi bea in noaptea asta... si nu stiu nici pana cand si nici cum va fi
si nici unde voi ajunge..

si - desi stiu ca pentru fraza asta imi voi lua o palma data cu sete dupa ceafa -
nici nu imi pasa de prea multe.

****
inghit cu noduri..
te ascult, plang si beau..

da. cred ca am instinct de sinucigasa.
si da.
ma intreb asa, prosteste de ce nu m-a lasat el, acum 12 ani, sa duc pana la capat un gest care iata.. imi alearga in continuare prin sange.

stiu. cumva sunt prostii pe care le spune o femeie care bea si sufera.. in acelasi timp..
nu stiu cum voi pleca de aici
si azi
in noaptea asta..
nu conteaza

**
da..
incerc sa imi dau seama ce dracu m-a apucat sa fac asta singura.
doar stiam ca nu pot
ca nu pot singura..
ca nu pot..

iti urasc zambetul pe care il aud
pentru ca tu..
tu
tu
.. poti

stau si ma gandesc ca poate.. doua beri sunt suficiente..
da
sa mai iau o bere..

nu are sens.

**
stiu de ce.
pentru ca uite... cu fierul incins se inchide rana.
si cat o sa ma doara, ma!? a? cat o sa ma doara?!
cat pot sa plang si cat pot sa nu fiu?!


acu'.. as lua la palme pe oricine.. asa.. de draci dracosi.

***

spui "ce departe esti".. dar stiu ca nu eu iti lipsesc.

ma suprinde ea. care a invatat sa nu mai sufere..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu