marți, 6 iulie 2010

anonimia a o suta treia, cu zambet

mi-a dat sa citesc o povestioara scurta a lui Florin Piersic jr., cu o stewardesa care ramas incremenita in zambet. tipul de deformatie profesionala care ne mecanizeaza pe cei mai multi dintre noi.
mi-am afundat privirea in pagina desenata intr-un font ciudat si camera a luat-o razna. mi-am ridicat ochii, la fel de moale pe cat ii coborasem, incercand sa fixez peretii, undeva mai departe. mi-am pastrat surasul profesional, chiar daca obosit.
spre gat, s-a facut nod senzatia de greata. incet-incet, vertijul a pierdut din amploare.
am reluat randurile, incercand sa ma concentrez la sens.
ameteala s-a disipat in greata si intr-o acuta dure de cap.

lucrurile continua sa nu aiba sens. nici cale.

- pareai bine
- stiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu