joi, 24 iunie 2010

anonimia a o suta, cu fluturi

sunt coapta. sunt topita. sunt praf.
sunt avion cu motor ia-ma si pe mine-n zbrrrrrrrrrrrrrrr, pupaza pe-o dugheana!

ii spun eu.
am inteles; o sa-i faci creierii muci, gandirea pres...
imi spune ea.

dincolo de ce s-ar intampla eventual, cu el..
este ceea ce se intampla, inevitabil, cu mine.

am gandurile vartejuri, vrejuri
urcand inalte spre comori din nori.
cu capul in nori.

este un val fierbine, toata starea mea.
un freamat al carnii, laolalta cu al gandurilor.
o nevoie de a citi forme cu palmele deschise..
de a inregistra in memoria afectiva fierbinteala pielii, linia muschilor..
sa alunec cu degetul pe antebrat si sa simt zbaterea singelui in vene.
sa-i inlantui pieptul cu bratele. sa il supun, sa il ingenunchez.

mi-e pofta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu