miercuri, 9 iunie 2010

anonimia a nouazecisisaptea, matinal

pantalonii murdari de zugraveala, un tricou fara maneci, bratele bine reliefate - stangul purtand un tatuaj mare. este tuns extrem de scurt, dar pare blond. are pielea arsa de soare. drumul sau, alergat, se incrucişează scurt cu al meu.
pe buze imi rasare un ranjet care spune am-numai-porcosenii-in-cap-si-toate-au-legatura-cu-tine.


eu: ce rau imi pare ca nu am apucat sa ii pun piedica gazelului..
ea: ar fi trebuit
eu: ihi.. dar el sa grabea iar eu intarziasem
ea: sa cada, sa-si juleasca genunchii si tu sa-i sari in ajutor
ea: sa-l pansezi
ea: sa-l mangai pe muschii tatuati
ea: se te uiti in ochii lui
ea: chiar daca riscai sa-i vezi doar ceafa
ea: nu conteaza


nu.. nu conteaza..

am un ranjet cat China.
si mi-e bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu