duminică, 4 aprilie 2010

anonimia a optezicistreia, de zi

eu: am febra musculara unde nici cu gandul nu gandesti
ea: la...gat?
eu: si acolo
eu: daca m-ar pipai cineva acolo unde am muschii intepeniti
eu: nu m-as mai opri din spasme
ea: :))tampito


azi noapte imi tineam mintile in palme si imi mangaiam tacerile pe crestet.
peste zi, am trecut de la toleranta, la cadere nervoasa, la explozia eliberarii.
am plans. am poftit. am inlaturat. am muscat.
m-am rotit de 9 mii de ori pe minut, mi-a spart inima pieptul. am deschis palmele larg si am primit valul viu in care ma afundam, laolalta cu asfaltul si restul traficului.

se insinueaza tristetea undeva inapoia gandurilor mele. dincolo de berea, de febra musculara, de vibratia pe care - cu un oarecare efort - o simt inca in tot corpul.
dar nu o vreau.

azi vreau sa fiu fericita cu mine.

Un comentariu: