duminică, 11 aprilie 2010

anonimia a optezecisisasea, simpla

imi place sa sparg ceapa. pun bulbul intre podul palmelor si, fiindca stiu ca nu voi avea forta suficienta, asez mainile intre genunchi. am ramas din copilarie cu senzatia ca ceapa are intotdeauna alt gust, astfel.

imi place cand ploua. cand toarna cu galeata si ma uda pana la piele. o bucurie laolalta casta si erotica.
n-am facut niciodata dragoste in ploaie.

imi place uneori sa imi imaginez ca nu sunt singura, atunci cand ma invart prin bucatarie; sa ma rasfat in gandul unui gest facut in doi. asta cu toate ca stiu ca nu sunt model nevasta. e doar un rol pe care mi-ar placea sa il joc, din cand in cand, ca un contract pe durata determinata.

imi place sa dansez. sa fiu femeie, senzuala, vie, descatusata, provocatoare, senina, lasciva, pierduta.

imi place sa fie duminica dimineata. sa ma trezesc cu ochii grei, cu pofta tarandu-se lenes prin carnea mea, sa imi incovoiez coloana, intinzand toti muschii pe care ii gasesc.. sa imbratisez asternuturile si sa ma culcusesc inapoi in vise.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu