vineri, 18 februarie 2011

a o sutatreizecisitreia.... alcoolica

deci.. ma imbat
in caz ca nu sunt gata beata, ceea ce imi e greu sa depistez.
as pune mana la nas, dar pare usor inept gestul..

sunt la birou.
inca.
beau o bere, fumez o tigara. citesc o carte.
un vis!

a! si ma imbat.
da.
a fost o zi cumpliiiiiiiiiiiit de agitata. faina, dar agitata. am consumat toate resursele de energie care se adunasera acolo in speranta ..
intr-o speranta.

da, mah, inca il iubesc.
si.. as scrie coerent despre asta daca nu as avea gandurile moi.. si lenese.

parca nici nu am chef sa explic.
eu il iubesc
si el doarme
la el acasa.
unde eu.. unde eu nu sunt.

deci
ma fac praf din doua beri.
da' nu sunt trista
nu.. nu..

ma intreb ce-o fi in capul vostru, al astora care ma cititi..

..
de ce ma cititi?

stiu.. intr-o zi o sa incep sa vorbesc normal
acum am chef sa vorbesc mizerii
sau nici macar mizerii.

azi nu sunt personajul tragic.
nu.
azi sunt doar personajul care
bea o bere
si fumeaza
si citeste o carte.

atat.

Un comentariu: